La 15 ianuarie, blogul Sfinţi şi icoane a împlinit un an

(Sursă: http://bogistina.info/f/foto/compozitions/1086.jpg)

+ * + * +

Icoana Maicii Domnului Grabnic ascultătoare aflată la Mănăstirea Lainici

Părinţii Mănăstirii Putna – Axion De tine de bucură (clic aici)

De tine se bucură, ceea ce eşti plină de dar, toată făptura, soborul îngeresc şi neamul omenesc, ceea ce eşti locaş sfinţit şi rai cuvântător, lauda fecioriei, din care Dumnezeu S-a întrupat, şi prunc S-a făcut, Cel mai înainte de veci, Dumnezeul nostru. Că mitrasul tău scaun l-a făcut şi pântecele tău mai desfătat decât cerurile l-a lucrat. De tine se bucură, ceea ce eşti plină de dar, toată făptura, slavă ţie.

Părinţii Mănăstirii Putna

(Sursă: http://www.putna.ro/galerie/tundere/01.jpg)

Published in: on 14 Ianuarie, 2012 at 17:24  Comments (18)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://sfintisiicoane.wordpress.com/2012/01/14/la-15-ianuarie-blogul-sfinti-si-icoane-a-implinit-un-an/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. LA MULȚI ȘI BINECUVÂNTAȚI ANI!
    Măicuța Domnului să vă acopere cu cinstitil său acoperământ!…

    … astfel incat sa va continuati munca multa vreme de aici inainte, feriti de framantarile lumii de azi!

    Va urmaresc blogul cu mare drag, postarile dv ma bucura si unele imi sunt de mare folos practic ( pt pelerinajele pe care le organizam – aveti multa informatie inedita, foarte bine documentata). Nici nu am realizat ca sunteti atat de „tineri” (doar un an!!!), poate pt ca va simtim atat de aproape de sufletele nostre…
    Multe multumiri pentru prezenta dv constanta in viata noastra!
    Cu bucurie, Maria Chirculescu

    • Vă mulţumim din suflet pentru gândurile bune şi calde!
      Mulţumim Domnului pentru că ne-a învrednicit de toate câte s-au săvârşit (pe care le ştim şi pe care nu le ştim, căci credem că adesea Sfinţii, odată aflaţi, săvârşesc mai departe minuni în vieţile noastre)!
      Vă mulţumim pentru căldura şi bucuria pe care nu de puţine ori ni le-aţi adus! Vă simţim alături, pe dumneavoastră şi pe alţii!
      Ne bucură mult să aflăm că vă aduc folos cele aflate aici!
      Dumnezeu să vă dăruiască în putere în osteneli şi roadă bună şi bogată!
      Echipa Sfinţi şi icoane

  2. La multi ani!..si sa ne bucurati in continuare cu postari minunate despre sfinti si icoane!

    • Mulţumim din suflet şi mulţumim lui Dumnezeu!
      Vă dorim şi noi să aveţi mult spor bineplăcut lui Dumnezeu în toate cele pe care le săvârşiţi!
      Calde şi adânci doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  3. La multi ani si cu multe postari la fel de frumoase

    • Mulţumim din suflet!
      Adânci mulţumiri pentru calda susţinere din toată vremea care ne-a încredinţat că nu suntem singuri, ci împreună-mergători pe cale.
      Calde şi adânci doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  4. Doamne ajuta! LA MULTI ANI! De cand am descoperit blogul dumneavoastra astept cu nerabdare si bucurie fiecare noua informatie pe care o publicati aici.
    Slava lui Dumnezeu ca v-am descoperit! Ma bucura foarte mult bogatele si ineditele vieti de sfinti (pe cei mai multi nu ii stiam inainte sa descoper acest blog, i-am aflat aici…sau poate ei ma asteptau pe mine:). Si ma bucura si faptul ca aici gasesc multi sfinti rusi- iubesc tot ce este pozitiv ce tine de Rusia. Si din aceasta mare bucurie a mea de a va fi gasit blogul, anul trecut, i l-am facut cunoscut si doamnei Maria Chirculescu si altora- sa se bucure si dumneaei si in speranta ca informatiile de aici ii vor fi de folos in organizarea pelerinajelor.
    Si mai e ceva…pe 15 ianuarie, la Diveevo e sarbatoare mare. E praznuirea Sfantului Serafim de Sarov, un Sfant pe care eu il am adanc cristalizat in suflet. Deci faceti parte din familie…:)

    Fie ca Sfantul Serafim de Sarov, comoara noastra a tuturor, sa mijloceasca mereu la Maica Domnului pentru noi toti!
    Multe multumiri pentru tot ce scrieti,
    Sorin-George C.

    • Vă mulţumim nespus de mult pentru gândurile calde!
      Cuvintele noastre sunt sărace să răspundem pe măsură… Ne bucurăm nespus de mult!
      Credem că suntem cu toţii deopotrivă ajutaţi de Sfinţi să păşim pe cale: cei ce calcă pragul blogului şi noi. Mulţimea minunilor care au însoţit blogul într-un an nu îl putem spune, ele au fost fie legate fie de osteneala privitoare la blog, fie în vieţile noastre. Ne amintim de o mică minune legată de blog: în ajunul pomenirii Sfântului Paisie Velicikovski, am aflat imagini cu chilia sfântului, le-am salvat şi le-am pus aici, iar a doua zi când am verificat link-ul am constatat că nu mai era valabil, iar pe site-ul respectiv nu exista o pagină similară, imaginile dispăruseră.
      Ne bucură nespus mult că Dumnezeu a rânduit să se nască blogul de ziua Sfântului Serafim de Sarov!
      Calde doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  5. Mulţi ani întru Domnul, putere de muncă şi mântuire!

    • Mulţumim din suflet pentru gândul ce bun din toată vremea!
      Calde doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  6. La multi ani! binecuvantati, cu drag urmaresc si eu blogul dumneavoastra, Dumnezeu sa va fie alaturi in orice clipa. Doamne ajuta!

    • Vă mulţumim din suflet pentru gândul bun şi pentru că ne sunteţi alături!
      Roade bune în toate cele pe care le săvârşiţi!
      Adânci doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  7. La Multi Ani! Laudat este Domnul intru Sfintii Lui!

    Multumiri pentru munca de zi de zi pe care o desfasurati pentru a face cunoscute chipurile si vietile atator sfinti inca nestiuti (cel putin in cazul meu). Fiecare post este o incantare pentru sufletul meu si astept cu interes in fiecare zi sa vad ce sfinti minunati ni se mai descopera…

    Doamne Ajuta!

    • Vă mulţumim din adâncul sufletului pentru gândurile bune cu care ne sunteţi alături!
      Dumnezeu să vă dăruiască rod bun şi îmbelşugat în tot ceea ce săvârşiţi!
      Calde doriri de mântuire,
      Echipa Sfinţi şi icoane

  8. Doamne ajuta!… am descoperit de curand acest blog minunat,,, si citesc cu drag articolele voastre,,,,
    As avea o rugaminte la dumneavoastra,,,desigur daca se poate sa ma ajutati ..
    Unul din cei doi copii ai mei s-a nascut pe 26 februarie, si cum eu nu eram decisa asupra numelui, am spus ca voi alege din calendar, asa ca am ales Sebastian , dupa Sfantul Sebastian Ducele,,
    Problema e ca nu stiu foarte multe despre acest Sfant, daca ne puteti ajuta cu ceva informatii despre viata lui si o iconita ar fi minunat (am tot cautat pe internet,,,dar despre viata lui am gasit foarte putin,,iar iconita nu,,doar a Sfantului Sebastian din Poshekhonye. care mai este prăznuit şi în ziua de 18 decembrie )…iar pe mine m-ar interesa despre Sfantul Sebastian Ducele..
    (pentru primul copil a fost muult mai simplu,,,s-a nascut cand nu ne asteptam,,de ziua Sfantului Stelian,,,a fost o minune,,,asa ca a ramas cu numele Stelian ,,avem date despre Sfant,,si o iconita in casa;; am dori acelasi lucru si pentru micutul Sebastian )
    …astept cu nerabdare un raspuns
    Doamne ajuta , si bunul Dumnezeu sa va intelepteasca in toate ….

  9. CARE ESTE ZIUA DE PRAZNUIRE A ACESTEI SFINTE ICOANE?

    • După știința noastră de până acum, nu are o zi de pomenire, la fel ca multe alte icoane ale Maicii Domnului. Insă dacă vom afla data, vă vom da de știre!
      Calde doriri de mântuire,
      Echipa Sfinți și icoane

      • va multumim

        de un COLTISOR DE RAI sa aveti parte!


Lasă un răspuns

